lördag 14 november 2009

Äntligen

Äntligen har Karin och Emma kommit till världen. Dom fick se dagens ljus måndag e.m.-kväll den 9 november. Efter en jobbig förlossning är det nu över. Fast "över"?? Nu kommer det ammning...blöjbyte...m.m.m.m...ja...en tid då tvillingarna behöver sin mamma och pappa mer än någonsin och då storebror Magnus finns med som en viktig del. Jag, som mamma till 3 flickor som föddes under en period på c:a 3,5 år också med kejsarsnitt (alla tre), vet att det tar tid med läkningen efter snittet. Dessutom för Elin, läkningen efter en jobbig graviditet På måndag får jag komma och se dom. Jag längtar såååå.

1 kommentar:

  1. Hm... Jag skulle inte vilja säga att det var en jobbig förlossning och undrar varför alla förstår det som att det var så? Värkar är ju värkar liksom. Allt gick egentligen väldigt smidigt och helhetsupplevelsen får toppbetyg. Känner att jag inte kunde få en bättre förlossning!

    SvaraRadera