måndag 12 oktober 2009

Måndag morgon

Hej igen!
Roligt Linda att du vill bli min följeslagare
Tänkte på att min blogg nog inte ska bli någon form av "dagbok". Snarare innehålla lite funderingar omkring livet i allmänhet som är värt kanske att dela med sig. Så vill jag också berätta lite om mina intressen och passioner i livet. Just nu ligger jag lite lågt med ett intresse jag har: att sy barnkläder. Har just skördat mina grönsaker i min trädgård. (Har morötterna kvar.) Och just att vara ute och pyssla i trädgården- det är mitt andra intresse. Jobbar ju 1/2 tid och har en hel del tid att pyssla med lite annat utanför jobbet.
Här nere kan du se några exempel på det jag nämnde. Fler bilder kommer.
Barnplagg t.ex. Jag syr även i beige, rosa, brunt och grönt. Dressar, men även enbart byxor. Syr även på beställning. Tänker mig olika djur som dekor. T.ex. fjäril, nalle, groda o.s.v. När kollektionen är klar kommer t.ex. dom gröna dressarna att heta:"THE FROG FAMILY"...


1 kommentar:

  1. Roligt med kollektionen! Vi kan starta butik ihop och ha på våran gård! "Mulligt och gulligt" där vi säljer kläder för stora tjejer, gravida och barnkläder. Jag va in i en butik i stockholm för att kolla om jag hittade nåt till elin och tvillingarna och där sålde en tjej fix jersey kläder i stil med dina. :)

    SvaraRadera