fredag 23 oktober 2009

Hemsydda barnkläder i plysch














Idag har jag sytt klart och paketerat en omgång barnkläder. Färg:beige och i storlek 1-2år. Kolla bilderna. Min plan är att göra en egen hemsida med bara barnläderna. Jag har 5 hemsidor gratis på telia och den 5-e blir:MJUKA BARNPLAGG I PLYSCH ..."nånting"...En tele2 försäljare ringde förra veckan om ett "pangerbjudande". Billigare än telia och extra billigt dom 4 första månaderna. Naturligtvis gick jag på det. Ekonomisk som jag är. Jag tyckte i alla fall det lät jättebra...Vad jag inte frågade om var hur tele 2 har med gratis hemsidor!!! Det kom jag på när jag var ute på en promenad igår. Hjärnan brukar klarna när man är ute och promenerar. Ringde tele 2 på en gång när jag kom hem. 1 hemsida har dom gtatis.Naturligtvis ångrade jag valet och det gick bra genom att det fanns en ångertid på 14 dagar. Vad skulle det bli av mina hemsidor om jag hade antagit erbjudandet. Bara försvunnit i etern kanske.. Man behöver tänka till lite ibland innan man gör ett val och tur att det finns ångerveckor. Ja, det var det...Löven som täcker min gård får vänta ett tag till. Allt har sin tid. Nu är det annat som gäller:Min passion och intresse att sy barnkläder m.m. Återkommer med hemsida och flera bilder.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska ha nallen nere vid mudden till höger i stället för mitt på under halsrigningnen. (med några centimeters marginal)Prova sy några utan mudd nedtill också. Annars är de jättefina! Hoppas att Magnus får en snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt mysiga barnkläder. Önskar att du kunde sy en overall i min storlek, men det skulle nog inte gå och inte passa heller. Tänk om man ändå kunde bli liten igen och få tillbaka myset.

    SvaraRadera