torsdag 18 februari 2010

Oväntat telefonsamtal

"Hej" Det är Lennart Sacredeus"....
Det ringde i min mobil på jobbet igår kväll. Ett 08-nummer. Ah...en försäljare igen! Det var Lennart Sacredeus som hälsade välkommen på lunch på Kristdemokraternas distriktsmöte i Rättvik.Till den inbjöds också kristdemokrater i kommunen. Inte visste jag att mitt namn fanns bland partimedlemmar i kommunen..men idag är man sällan anonym. Ja ja.....roligt att få prata med en riksdagsledamot. Jag antar inbjudan.... En erfarenhet att få vara med i ett sånt sammanhang. Kanske något att fundera på inför min kommande pension. Tänk att om ett år är jag pensionär! Sista året jag jobbar. Kanske bör jag fundera på vad jag ska fylla ut tiden med. Politiskt angagemang???? Nej, nej...det ligger väldigt långt borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar