tisdag 19 januari 2010

"Lovad vare Herren"

Min rygg känns som den skulle gå av. Min kropp känns ibland tung...som om jag inte skulle orka längre. Så kan jag känna vissa dagar och vi kan alla uppleva stunder att livet känns tungt. Alla dagar är inte ljusa. Men "Lovat vare Herren. Dag efter dag bär han oss".....Så får vi ta till oss dom orden. Det vänder...det ljusnar...det gör det...och vi kan gå vidare med gott mod. Idag har jag sotat skorstenen. Trodde inte jag skulle orka men JAG GJORDE DET. Har jobbat med min hemsida, som blir lite uppdaterad snart. Har gjort om den på Front page och den 27 jan. övergår jag till tele2. Har bytt bredbandsbolag alltså, eftersom inte Telia längre har gratis hemsidor. Min hemsidesadress blir då en annan. Det kommer att synas på länken till min hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar