torsdag 4 november 2010

Pontus Klimat Service





Idag har Linus från firman "Pontus Klimatservice" varit hos mig och installerat en luftvärmepump. Den här gången fick min "buffert" bli till en investering i huset som förenklar uppvärmningen av mitt hus. Det blir inte billigare än som jag gör nu....eldar med ved.. men bekvämare. Jag blir ju inte yngre. Linus var en trevlig och duktig kille. Han gjorde ett jättefint jobb. Tack Linus! Han hade jobbat på firman ungefär 1 år efter gymnasiestudierna...Inte dåligt! För första gången var det någon som tog bilder när han jobbade sa han. Kanske blir det lite reklam för firman på samma gång som jag dokumenterar händelsen i min blogg. Jag kommer igen när det blir vinter och kylan tränger på. Just nu känns värmen bra och fördelar sig fint i huset. Här uppe lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar