tisdag 8 juni 2010

Grattis Malin!




Dags att skriva lite igen. Det händer lite ibland fast man tycker att "dagarna dom bara går och går". Helgen 5-6 juni åkte jag till Stockholm och tittade på Malin när hon för 4-de året sprang Stockholm Marathon. Det blev en fullspäckad helg. På lördagen sprang jag då runt i Stockholm och hejade på Malin. Första stället var vid stadshuset när hon var i början på första varvet. Sen gick jag ner till kajen nedanför slottet och hejade på henne vid 30 km. Tog tunnelbanan till Stadion och mötte henne när hon och tusentals andra löpare trötta och slitna avverkat dom 4,2 milen. Hon var jätteduktig och helnöjd med sina 4:18:15. Slog sitt rekord från förra året med 10 min. En fin födelsedagspresent enligt henne själv (hon fyllde år dagen efter). Roligt att ännu ett år få vara med på denna tillställning. 20.000 löpare anmälda och något mindre som sprang. En rolig och fin försommardag då solen strålade och en lagom temperatur. Får säga ett stort GRATTIS till Malin.
Här uppe några bilder.
P.S. Söndagens evenemang -
Nationaldagsfirande på Skansen- skriver jag om i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar